MOTTO

"Cestování je jako droga - když jednou propadneš tomu intenzivnímu kouzlu dálek a svobody, chceš stále víc, až se ti touha poznat nové kouty světa stane závislostí a nasbírané zkušenosti z cest ovlivní tvůj pohled na život..." Katka Francová

neděle 3. listopadu 2019

Dobaleno a hurá na road trip po Azorech!

Již zítra oficiálně začíná můj azorský road trip. Batoh mám sbalen. Kupodivu moc neváží. Odhaduji, že do těch 7 kg by to mohlo být. Vzhledem k tomu, že budou dny, kdy s sebou potáhnu plnou polní, jsem se snažila ty věci omezit.

Pro ty co by to zajímalo, beru si 40 litrový batoh z decathlonu (jejich konstrukce mi vyhovuje). Do něj jsem nacpala:
- botasky a žabky (klasické trekáče budu mát na nohou a botasky jsou pro případ, že mi během dne trekáče promoknou. A žabky do sprchy a na pokoj),
-  oblečení poskládané do speciálního obalu (s sebou 3x tričko, trocha spodního prádla, které budu přepírat, 5x ponožky, 1x kalhoty, 2x legíny, 1x termotričko, 1x mikina, 1x pyžamo, 1x nepromokavá větrovka, 1x rukavice - pro případ, že by mi během řízení skútru mrzly prsty, pláštěnka, cestovní ručník)
- sluneční brýle (zatím to vypadá, že první část pobytu mi bude svítit slunce)
-potřebnou hygienu v obalech do 100 ml (letím jen s příručním zavazadlem)
- základní léky
- nabíječky (foťák, mobil, čtečka), externí nabíječka
- foťák se zásobou sd karet
- cestovní stativ
- hliníková láhev na vodu (na Azorech je kohoutková voda pitná)
- čelovku (pro případ, že v kempu ve Furnasu budu v noci muset jít na záchod)
- pas, řidičák, letenky, cestovní deník...
- mp3, čtečka
- jídlo na cestu (přede mnou je noc na letišti a pak docela dlouhý přesun)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Výlet do bývalého kambodžského hlavního města Udong

Na 8:30 jsem měla domluveného tuk-tukáře, který mě měl odvézt do Udongu. Udong je vzdálený asi 37 km severně od Phnom Penhu a býval hlavním ...