MOTTO

"Cestování je jako droga - když jednou propadneš tomu intenzivnímu kouzlu dálek a svobody, chceš stále víc, až se ti touha poznat nové kouty světa stane závislostí a nasbírané zkušenosti z cest ovlivní tvůj pohled na život..." Katka Francová

neděle 19. března 2017

Volná neděle na pláži Dreamland

Dnes nás čekal volný den. Byla neděle a instruktoři měli volno. Teoreticky jsme si mohli půjčit prkno a jít surfovat sami, ale k tomu jsem se ve zdejších podmínkách neodvážila. Od holek z kempu jsem si nechala doporučit pláž Dreamland, která je prý pěkná a na tu jsem se kolem poledne vydala na skůtru.
Za vstup na pláž ani parkovné u chodníku se neplatí. Dvě hodiny jsem vydržela na slunci. Vlny omývaly pláž. Na plavání to nebylo.
Na oběd jsem si zajela opět do restaurace u silnice, kde podávají jídlo formou bufetu.
Zbytek odpoledne jsem pak strávila v kempu. Večer jsme s částí osazenstva kempu zajeli na diskotéku Single Fin.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Výlet do bývalého kambodžského hlavního města Udong

Na 8:30 jsem měla domluveného tuk-tukáře, který mě měl odvézt do Udongu. Udong je vzdálený asi 37 km severně od Phnom Penhu a býval hlavním ...