MOTTO

"Cestování je jako droga - když jednou propadneš tomu intenzivnímu kouzlu dálek a svobody, chceš stále víc, až se ti touha poznat nové kouty světa stane závislostí a nasbírané zkušenosti z cest ovlivní tvůj pohled na život..." Katka Francová

středa 27. března 2019

Den na soukromé pláži resortu Pearl Sands od Maldives

Celkové zklamání a naštvání na skutečnou realitu vzhledu Huraa zmírnil pobyt na soukromé pláži resortu Pearl Sands od Maldives, který si jedinou pěknou a nezasypanou turistickou pláž oplotil a na níž můžou nejen hosté resortu, ale i “socky” bydlící v některém penzionu v centru ostrova. Tedy pokud si zaplatí denní vstupné 35 USD. V ceně ne zrovna malé částky je ručník, slunečník a lehátko, oběd a voda. Bára s Kubou si svoje místo rezervovali dva dny předem přes FB a já jsem se k nim přidala a den předem do resortu také napsala.
V deset jsme dorazili na recepci, kde se nás ujala příjemná recepční. Po těch znuděných obličejích zaměstnanců našeho penzionu to konečně byla pozitivní změna. Zaplatili jsme a dostali uvítací nápoj. Také heslo na wi-fi a poté ručníky a půllitrovou láhev vody. Zřízenec nás dovedl na pláž, kde jsme si mohli vybrat lehátka. Každému na lehátko položil ručník a s úsměvem popřál pěkný den. Ráno byl odliv a část dna byla obnažená. Později se voda začala zvedat a jak proudila od vzdáleného útesu,
vytvářela docela silný proud. I když jsem si vzala s sebou šnorchl, podmořský svět kolem pláže nebyl nijak zajímavý. Panorama ale bylo pěkné. Konečně jsem si připadala jako v tolik inzerovaném maledivském ráji. Od půl jedné podávali obědy. V jednu jsme si sedli k jednomu stolu a vybrali si z tříchodového menu. Jako předkrm jsem zvolila cesar salat, hlavní jídlo boliňské špagety a zákusek byl jednotný - ovocný salát. K tomu nápoj. Vše bylo velmi dobré. Odpoledne poté strašně rychle uteklo. Kolem lehátek pochodovali malí krabíci ve svých ulitách. Se západem slunce připlavalo k pláži pár malinkých žraloků a dokonce i jeden rejnok.
Po setmění jsme si zašli do restaurace Sunset, kde jsme se včera dobře najedli. Tentokrát jsem si z jídelního lístku vybrala hovězí steak. To co mi přinesli ale byla tuhá podrážka. S tím steakem, co jsem jedla po přiletu v Male, se to rozhodně nedalo srovnávat. Po návratu na ubytování jsem si na další den zamluvila kajak.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Výlet do bývalého kambodžského hlavního města Udong

Na 8:30 jsem měla domluveného tuk-tukáře, který mě měl odvézt do Udongu. Udong je vzdálený asi 37 km severně od Phnom Penhu a býval hlavním ...