MOTTO

"Cestování je jako droga - když jednou propadneš tomu intenzivnímu kouzlu dálek a svobody, chceš stále víc, až se ti touha poznat nové kouty světa stane závislostí a nasbírané zkušenosti z cest ovlivní tvůj pohled na život..." Katka Francová

čtvrtek 13. května 2021

Nový kanál pro španělsky hovořící

Hola amigos! Je tu nový (i když spíše doplňkový) youtube kanál Katy_viajera. Videa zde ale nejsou v češtině, ale ve španělštině pro ty, co to zajímá. Jednak byla poptávka a jednak zkouším, jestli se tento můj projekt chytí. Nejde totiž jen o video-výlety, ale i o malu "výuku" češtiny. V každém videu se naučíte pár slovíček česky (teda ne vy, co to teď čtete, ale ti, co česky neumí).

Už nějakou dobu jsem nad tímto nápadem uvažovala a nechávala jej v hlavě uzrát. A nakonec jsem se rozhodla, že to zkusím. Nic za to nedám. Tedy až na čas tomu věnovaný (výlety mi tak trvají déle, paměťová SD karta se zaplní raz, dva a čas strávený u notebooku s nervama na dranc, když editační program zrovna stávkuje, je dvojnásobný). 

Takže, kdo chce, může sledovat nový kanál zde: https://bit.ly/Katy_viajera_Ytb

 A první video je tu: http://bit.ly/Chequia_Mladec

Žádné komentáře:

Okomentovat

Výlet do bývalého kambodžského hlavního města Udong

Na 8:30 jsem měla domluveného tuk-tukáře, který mě měl odvézt do Udongu. Udong je vzdálený asi 37 km severně od Phnom Penhu a býval hlavním ...