MOTTO

"Cestování je jako droga - když jednou propadneš tomu intenzivnímu kouzlu dálek a svobody, chceš stále víc, až se ti touha poznat nové kouty světa stane závislostí a nasbírané zkušenosti z cest ovlivní tvůj pohled na život..." Katka Francová

pátek 9. dubna 2021

Nová spolupráce: článek v časopise KOKTEJL

Mám velkou radost. Radost z toho, že po roce, kdy o moje cestovatelské články nebyl zájem (protože se netýkaly covidu, který byl hlavním prodejním artiklem) a já je psala jen do šuplíku, se mi na počátku tohoto roku podařilo navázat spolupráci s časopisem, který je mezi cestovateli takovým českým National Geographicem :-) (já vím, že český National Geographic taky existuje, ale je řízen ze zahraniční centrály, která rozhoduje, co tam bude a čeští autoři nemají moc šanci tam dodat vlastní článek. Vím to z vlastní zkušenosti, protože jsem šéfredaktorovi české redakce nabízela článek, ale byl odmítnut s tím, že právě o tématech rozhoduje zahraniční centrála). 

Časopis Koktejl vychází již 29 let a v redakční radě jsou taková jména jako Miroslav Zikmund, Jiří Kolbaba, Leoš Šimánek nebo Josef Klíma. 

V současném, dubnovo-květnovém čísle najdete spoustu zajímavých témat, včetně toho, kterým jsem přispěla já. V článku se vracím na indonéský ostrov Nias, kde jsem loni strávila 8 dní, a zabývám se tamní megalitickou kulturou.

Budu moc ráda, když si časopis Koktejl koupíte a podpoříte tak nejen jeho existenci, ale i moji současnou spolupráci s tímto prestižním magazínem, který kvůli krizi a omezeným příjmům z inzerce se stal dvouměsíčníkem. Snad se ale situace brzy zlepší. 

Můj článek s fotkami najdete na straně 69.

 

 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Výlet do bývalého kambodžského hlavního města Udong

Na 8:30 jsem měla domluveného tuk-tukáře, který mě měl odvézt do Udongu. Udong je vzdálený asi 37 km severně od Phnom Penhu a býval hlavním ...