MOTTO

"Cestování je jako droga - když jednou propadneš tomu intenzivnímu kouzlu dálek a svobody, chceš stále víc, až se ti touha poznat nové kouty světa stane závislostí a nasbírané zkušenosti z cest ovlivní tvůj pohled na život..." Katka Francová

úterý 21. května 2019

Mercado Medieval Capdepera 2019: momentky

Od pátku do neděle se v Capdepeře konal již tradiční "středověký trh". Ulice a hradby středověkého opevněného hradu se oděly do svátečního. Všude visely erby, vlály barevné prapory. Prodejci se oblékli do středověkých oděvů a vesnice se zaplnila tisíci návštěvníků. Nechybělo jídlo, pití, kejklíři, rytíři, zaklínači hadů a dokonce ani čerti. Každý den probíhal nějaký kulturní program. Tance, koncerty...
Bohužel jsem nemohla vidět vše, ale v neděli jsem si na chvíli do Capdepery zašla. A po delší době jsem se opět dostala na hrad, ze kterého jsou moc pěkné výhledy na okolí.
Tady je několik momentek, které jsem na slavnosti pořídila.











Žádné komentáře:

Okomentovat

Výlet do bývalého kambodžského hlavního města Udong

Na 8:30 jsem měla domluveného tuk-tukáře, který mě měl odvézt do Udongu. Udong je vzdálený asi 37 km severně od Phnom Penhu a býval hlavním ...