MOTTO

"Cestování je jako droga - když jednou propadneš tomu intenzivnímu kouzlu dálek a svobody, chceš stále víc, až se ti touha poznat nové kouty světa stane závislostí a nasbírané zkušenosti z cest ovlivní tvůj pohled na život..." Katka Francová

čtvrtek 6. ledna 2011

O "expedici" do Thajska

Podívat se do Thajska byl jeden z mých velkých snů. Když jsem letos v létě začínala plánovat celé putování po Thajsku, měla jsem sto chutí se rovnou sbalit a nečekat až do ledna. Je 31. prosince 2010 a mě zbývá posledních 13 dní, než se moje noha poprvé dotkne asijské půdy. V Thajsku strávím čtyři týdny a během té doby hodlám projet prakticky celou zemi a poznat přírodní i architektonické zajímavosti, ochutnat proslulou thajskou kuchyni, poznat běžný život a zvyky místních lidí, projet se na slonovi, oslavit příchod nového čínského roku, zaplavat si na "Pláži".... snad mi bude přát cestovatelské štěstí.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Výlet do bývalého kambodžského hlavního města Udong

Na 8:30 jsem měla domluveného tuk-tukáře, který mě měl odvézt do Udongu. Udong je vzdálený asi 37 km severně od Phnom Penhu a býval hlavním ...